Opća dermatologija

U Poliklinici 3DERM  liječimo bolesti kože uzrokovane infektivnim uzročnicima, odnosno bakterijama, virusima i gljivama.

Kako možemo pomoći

• Obrada i liječenje bakterijskih, virusnih i gljivičnih bolesti kože
  • Uklanjanje dobroćudnih izraslina na koži ekskohleacijom, elektrokoagulacijom i krioterapijom
  • Obrada i liječenje ostalih i rijetkih bolesti kože

Bakterijske bolesti kože

(Streptokok i stafilokok)

Od bakterijskih bolesti kože najčešće se susrećemo s erizipelom, odnosno crvenim vjetrom, koji uzrokuje beta-hemolitički streptokok. Očituje se crvenilom kože, koje je praćeno temperaturom, zimicama i tresavicama. Liječi se sustavnim antibioticima.

Zlatni stafilokok je također čest uzročnih infekcija kože u obliku impetiga, koji se manifestira mjehurima i krastama na licu i to oko usta i nosa, te folikulitisa, furunkula i karbunkula, koji zahvaćaju folikul dlake i vide se poput manjih ili većih gnojnih ružičastih čvorova.

Bakterijske bolesti kože ovisno o tipu i individualnim specifičnostima bolesnika, a liječe se lokalnim i sustavnim antibioticima.

Virusne bolesti

(Bradavice i herpes)

Od virusnih bolesti kože najčešće su virusne bradavice, koje se javljaju na šakama, stopalima i na licu i liječe se krioterapijom ili elektrokoagulacijom, te moluske, odnosno čvorići voštanog sjaja, koje nalazimo kod djece i liječe se ekskohleacijom.

Od ostalih virusnih bolesti kože bolesnici nam se obraćaju za pomoć radi herpes simplex infekcija sa nastankom grupiranih mjehurića na usnicama ili genitalno, te herpes zostera gdje se mjehurići i mjehuri javljaju linearno po koži duž određenih dermatoma.

Virusne bolesti kože uzrokovane herpes virusima liječe se primjenom aciklovira u obliku tableta ili kreme.

Gljivične bolesti

(Koža, kosa i nokti)

Gljivične bolesti mogu zahvatiti kožu, kosu i nokte. Na koži se vide kao ružičaste promjene koje se rubno šire a u središtu nestaju, tako da se pojavljuju tipični ružičasto ograničeni prsteni.

Dok su gljivične infekcije vlasišta češće kod djece, nastaju u kontaktu sa zaraženom mačkom, a vide se u obliku okruglih žarišta ljuskanja i slomljenih vlasi, gljivične infekcije noktiju prezentiraju se kao diskoloracije i zadebljanja nokatne ploče.

Liječe se lokalnim i sustavnim antimikoticima.